OUO i Tarup
19.3.05 Tarupcentret. Orkestret set fra scenen. Foto: Astrid-Marie.
OUO i Tarup
Preben er gået over til cello for et par år siden.
Birgit
Ast synes, der også skulle være et billede af Birgit (Klarinet).
☻Gå til forrige billeder: EGV-C. 20.11.04 ☺Gå til næste billeder: Brunch i Ulkebøl 2006 Klik her for at lukke dette vindue