![]() |
| 19.3.05 Tarupcentret. Orkestret set fra scenen. Foto: Astrid-Marie. |
![]() |
| Preben er gået over til cello for et par år siden. |
![]() |
| Ast synes, der også skulle være et billede af Birgit (Klarinet). |
| ☻Gå til forrige billeder: EGV-C. 20.11.04 | ☺Gå til næste billeder: Brunch i Ulkebøl 2006 | Klik her for at lukke dette vindue |