Christa og Ast-M
13-4-02. Orkestret stiller op til koncert i Tarupcentret.
Er I klar? Også Karl?
Orkestret er stillet op til fotografering. Der blev taget et "officielt billede den dag.
☻Gå til forrige billede fra 1998 ☺Gå til næste billeder, EGV-c. 5.10.02 Klik her for at lukke dette vindue